Hizmet Olarak Yedekleme (BaaS) veri dosyalarınızı depolar ve güvence altına alırken, Hizmet Olarak Felaket Kurtarma (DRaaS) tüm sunucunuzu saklar ve korur: işletim sistemi, uygulamalar ve yapılandırmanın yanı sıra sunucunuzu tekrar hızlıca yaşam döngüsüne çevirir.Olası bir felaket durumunda BaaS ile veriniz korunurken sistemi tekrar çalışır duruma getirmek günler hatta haftalar alabilir.
Doğru hizmetin seçilmesinde alanında profesyonel ekibimiz size rehberlik edebilir.
BaaS size hayati verilerinizi geri verecektir.Ancak yeni sunucuları ve bunlarla ilişkili işletim sistemlerini ve uygulamalarını satın alıp yapılandırdıktan sonra sistemi yeniden başlatmanıza olanak tanır. Tüm sistem yeniden çalışır duruma gelecek ancak ciddi zaman ve iş kayıplarına sebep olacaktır. BT personeliniz haftalarca meşgul olacak. Genel personeliniz, sistemler alıştıkları şekilde çalışmaya başlayana kadar normal üretkenlik düzeylerinin altında çalışacaktır.Bu gibi dezavantajlar nedeni ile DRaaS hayati bir öneme sahiptir.
DRaaS ise sunucularınızı, uygulamalarınızı, kullanıcı yapılandırmalarınızı ve verilerinizi saatler hatta dakikalar içinde geri getirerek çalışmaya devam edebileceğiniz bir felaket kurtarma çözümüdür. Fiziksel sunucunuz kullanılamaz hale gelse bile sunucu imajı farklı bir sanal makineye (VM) geri yüklenebilir. İşletmeniz çok kısa bir sürede tekrar faliyete geçeceğinden , BT arızasının ne kadar büyük bir felaket olduğunu çok az kişi fark edebilir.Yedeklenen verinin yedek periyodu sıklığı ve geri dönüş sürelerinin minimize edilmesi gibi faktörler için profesyonel bir altyapı ve ekipman gereksinimi vardır.
EMC DataDomain dünyanın en çok tercih edilen, en güvenilir yedekleme çözümüdür ve Dell Technologies bu güne kadar DataDomain ürünü üzerinde tek bir bit verinin kaybedilmediğini öne süremektedir.Bu hizmet ile birleştirdiğimiz alanının lideri Veeam Backup & Replication çözümü ile müşterilerimize biz de %100 yedek güvenliği garantisi sunmaktayız.
Belirlenen periyotta alınan yedekler monitor edilmekte ayrıca düzenli olarak başarı durumları takip edilmektedir.Hatalı veya tamamlanamayan bir işleme hemen müdehale edilmekte ve yedeklemenin başarı ile tamamlanması sağlanmaktadır.
Tüm yedeklenen data onay sonrası birkaç dakika içinde bir cloud sunucu üzerinde ayağa kaldırılarak sistem çalışır hale getirilebilmektedir ve yedekleme operasyonları da kaldığı yerden devam etmektedir.
Lokal lokasyonunuzdan veya cloud servislerinizden alınan yedekler belirlediğiniz uzak bir lokasyona en hızlı şekilde restore edilebilmekte veya yedeklerinizi indirebilmeniz için ftp erişimi sağlanabilmektedir.
info@earth.com.tr mail adresinden veya 0362 432 07 090362 432 07 09 nolu telefon ile ulaşınız